Blog . Profile . Archive . Email  


ONE OF THE BEST WEBLOG ABOUT MOVIE

یکی از بهترین وبلاگ های فیلم

فیلم جرم به کاگردانی مسعود کیمیایی بعد از اخراجی های 3 در گروه سینمایی آفریقا اکران خواهد شد. این آنونس که امیرشیبان خاقانی آن را ساخته در بخش هایی از صدای مسعود کیمیایی استفاده کرده

 

لینک آنونس اصلی با صدای استاد کیمیایی : دانلود

اولین آنونس :

كيفيت معمولي / حجم: 7 مگابايت / --> دانلود <--

كيفيت مطلوب / حجم: 15 مگابايت / --> دانلود <--

 

نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 19:35 توسط فرید| |

فیلم «چیزهایی هست که نمی‌دانی» ساخته فردین صاحب‌زمانی سال گذشته توانست در چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلو‌وی‌واری جمهوری چک، جایزه ویژه هیئت داوران را به دست آورد و پس از آن نیز در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر با استقبال مواجه شد.

این فیلم که توسط منیژه حکمت با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند تجربی تهیه‌ شده است درباره علی راننده آژانسی است که از درگیر شدن با هر ماجرایی دوری می‌کند. سیما، همکلاس قدیمی، هنوز تلاش می‌کند دوستی سال‌های دور را زنده کند و او را از انزوا درآورد. در میان مسافرهای ثابت علی، زن جوانی است که اتفاقاتی در طول راه، آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. در این فیلم علی مصفا، لیلا حاتمی و مهتاب کرامتی ایفای نقش می‌کنند.

* آنونس فیلم «چیزهایی هست که نمی‌دانی» را در کافه سینما ببینید:

 

                               دانلود در ادامه


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 19:33 توسط فرید| |

بالاخره پارامونت/سونی تریلر فیلم انیمیشن ماجراهای تن تن: راز تک‌شاخ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و تهیه‌کنندگی پیتر جکسون به نمایش در آورد و به نظر می‌رسد با یک فیلم استثنایی از این شخصیت محبوب طرف هستیم. این شخصیت استثنایی توسط هرژه خلق شده اما خیلی دیر به سینما راه پیدا کرده است. به جز جیمی بل که صداپیشگی کاراکتر تن تن را به عهده دارد اندی سرکیس و دنیل کریگ، سیمون پگ و نیک فراست هم در فیلم صحبت کرده‌اند. فیلم به صورت سه‌بعدی و از تاریخ 23 دسامبر، تعطیلات کریسمس در سینماهای آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

 

                                            دانلود در ادامه

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 19:25 توسط فرید| |

ورود آقایان ممنوع سومین تجربه کارگردانی رامبد جوان که در جشنواره فجر با استقبال اهالی رسانه و تماشاگران روبرو شده بود، اوایل تابستان در سینماهای تهران و شهرستانها اکران خواهد شد. فیلمیران پخش این فیلم را به عهده گرفته و امیر شیبان خاقانی آنونس آن را ساخته است. خاقانی سازنده آنونس زیبای فیلم جرم هم بود. رضا عطاران، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، پگاه آهنگرانی و بهاره رهنما بازیگران این فیلم هستند. ورود آقایان ممنوع در جشنواره فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

حجم 10 مگابايت / --> دانلود (لينك غير مستقيم)

 

نوشته شده در یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 18:41 توسط فرید| |

کیمیای رومی فیلمی است که داریوش مهرجویی در سال 2012 خواهد ساخت. این فیلم اقتباسی از کتاب کیمیا خاتون نوشته سعیده قدس است. فیلمنامه این فیلم را داریوش مهرجویی با همکاری سعیده قدس نوشته. فیلمی که به زبان انگلیسی ساخته خواهد شد. دومین قدم بزرگ سینمایی این روزهای داریوش مهرجویی. همین امروز خبر رسید که مهرجویی در حال فراهم کردن مقدمات استفاده از فناوری سه بعدی در سینمایش است.

 

به گزارش کافه سینما بعد از مجید مجیدی، داریوش مهرجویی کارگردان شهیر ایرانی هم برای ساخت یک پروژه جهانی دست به کار شده است. سرگذشت پر رمز و راز مولانا و شمس از نگاه یک دختر نوجوان. فیلمی که نوشتن و ترجمه فیلمنامه اش به پایان رسیده و در حال گذراندن یک پیش تولید طولانی برای آغاز فیلمبرداری در سال 2012 است. مرجانه مقیم و موسسه درنا فیلم تهیه این پروژه را به عهده گرفته اند. به گزارش کافه سینما جدیدترین اخبار از این پروژه از این قرار است که با توجه به مشکلات ساخت فیلم در ترکیه احتمالا لوکیشن این فیلم از قونیه به بمبئی در هند منتقل خواهد شد. امکانات مناسب و حمایت ها جهت فیلمسازی در هند از دلایل این تصمیم است. هر چند تلاش ها برای تولید فیلم در قونیه ادامه دارد.  به گزارش کافه سینما مهرجویی برای عوامل تولید این فیلم در فکر یک تیم قدرتمند بین المللی است. تا این لحظه از داریوش خنجی فیلمبردار شناخته شده جهانی به عنوان فیلمبردار این فیلم نامبرده می شود. همچنین گلشیفته فراهانی در سومین همکاری اش با داریوش مهرجویی برای بازی در این فیلم قرار داد بسته. اما شگفتی بزرگ این فیلم تلاش برای قرار داد با  یک بازیگر بین المللی برای نقش شمس است. جرمی آیرونز گزینه نخست مهرجویی برای بازی در این نقش است. سازندگان فیلم تبلیغات آن را قبل از تولید آغاز کرده اند. داریوش مهرجویی کارگردان کیمیای رومی در جدیدترین مصاحبه اش درباره این فیلم گفته است:

"نقاط جذابیت این فیلم برای من به عنوان یک نویسنده و کارگردان چیست؟ رویارویی با عشق در ابعاد مختلف. پنج یا شش لایه از عشق در این فیلم معرفی، آنالیز و نشان داده خواهد شد.

تلخ‌ترین صحنهٔ فیلم آنجاست که این صوفی والا که رومی شاعر بزرگ را اینچنین مسحور خود کرده، ناگهان عاشق میشود. مردی ۶۵ ساله عاشق زیبارویی ۱۷ساله میشود و می‌گوید: «تو جلوه خدایی".

این اعتقاد به عالم فرا مادی، اعتقاد به خدا و حضرت محمد (ص) در تمام فیلم مشهود است ولی‌ به گونه‌ای شاعرانه و با دیدی زیبا شناختی‌ پیاده شده است."

 

کلیپ دیدنی زیر نخستین کلیپ تبلیغاتی فیلم، گزیده ای از فیلمهای داریوش مهرجویی است از گاو تا کیمیای رومی است:

13 مگابايت / 4 دقيقه / -->دانلود <--

نوشته شده در شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 10:33 توسط فرید| |


Power By: LoxBlog.Com